Indskrivning til konfirmation

Indskrivning til konfirmation 2025 foregår i perioden 12.08.24 - 21.08.24. Undervisningen starter i september.

Konfirmandindskrivning til konfirmation foråret 2025

Kære elever og forældre i kommende 8. klasser, (Billesborgskolen 7. klasse)

Det er nu tid til indskrivning til konfirmation i foråret 2025 til Herfølge og Sædder kirker.

Indskrivningen foregår digitalt og består af to trin. Først når begge trin er gennemført, er jeres barn indskrevet til konfirmation. Følg venligst nedenstående vejledning.

Trin 1

Er der fælles forældremyndighed skal begge forældre signere med MitID.

Part 1 går ind på dette link med MitID og udfylder skemaet:

·       Hvis dit barn er døbt i udlandet eller et andet kristent trossamfund, skal du vedhæfte en kopi af dåbsattesten. Er dit barn døbt i den danske folkekirke, skal du ikke vedhæfte dåbsattesten.

·       Husk at være opmærksom på om dit barn skal gå til forberedelse og konfirmeres i det sogn, I bor, eller om Herfølge/Sædder er et andet sogn. Se evt. www.sogn.dk ved tvivl.

Dernæst får part 2 en mail med link til signering med MitID.

OBS: Alle med forældremyndighed skal signere, før der kan fortsættes til trin 2.

Der kan gå op til 24 timer fra sidste signering før I kan gå videre til trin 2.

Trin 2

Én forælder skal nu gå på KonfirmandIntra med MitID via dette link

Her bedes I svare på de spørgsmål, der ligger til besvarelse. Man svarer på begge forældres vegne.

Går jeres barn ikke på én af skolerne på listen, kontakt venligst kirkekontoret.

______________________________________________________________________________

Når I kan få adgang til KonfirmandIntra (trin 2) OG spørgsmålene er besvaret, er jeres barn tilmeldt konfirmation.

Ansøgningsfristen for tilmelding til konfirmation 2024 i Herfølge- og Sædder kirker er onsdag d. 21. august kl. 12.00.

Ugen efter vil alle forældre til tilmeldte konfirmander modtage en velkomstmail. Heri vil også stå hvornår første mødegang i september er.

I er altid velkommen til at kontakte kirkekontoret mandag, tirsdag, torsdag og fredag ml. kl. 10-12 på tlf. 56 27 51 09 hvis I har spørgsmål til tilmeldingen. I kan også sende os en mail på herfoelge.sogn@km.dk, som vi besvarer hurtigst muligt.