Valgoptakt på Lille Syd

Stormøde på Lille Syd i Herfølge som optakt til menighedsrådsvalget med 200 i stortelt. Der var lækker mad og samtale med Anne Dorte Michelsen og Rasmus Botoft ledet af Anton Pihl der er formand for Landsforeningen af Menighedsråd.

En helt igennem vellykket aften arrangeret af Køge Provsti som optakt til menighedsrådsvalget. Aftenen blev afsluttet med gode dialoger ved bordene og sidst en andagt i den mørke, men oplyste grandskov i Herfølge Bjergby.

Tak til arrangørerne, Peter Aalbæk og Ingrediensen for en helt igennem fantastisk aften, der trak 200 mennesker til Herfølge. Det lover godt for det kommende valg, og er du interesseret i hvad det vil sige at være medlem af Herfølge Menighedsråd, kan du orientere dig om datoer og indhold her. Alle er velkomne!