Farvel til Nora

På Kristi Himmelfartsdag torsdag den 9. maj afholdt vikarierende sognepræst Nora Uldall Charmati sin sidste gudstjeneste ved Herfølge Kirke. Det blev til 1 år og 8 måneders vikariat for Jacqueline Moustgaard Theisen, som har har orlov frem til den 1. juni 2024.

Nora blev ansat og ordineret som præst tilbage i september 2022 og har siden været en vellidt og anerkendt sognepræst i Herfølge.

Efter gudstjenesten var der afskedsreception i Sognegården hvor der var tak og blomster fra formanden for menighedsrådet – Mark Jensen – og mange pæne ord med på vejen fra medlemmer af menigheden.

Nora er den 1.5.24 tiltrådt som sognepræst ved Christians Kirke i Lyngby-Tårbæk kommune. Søndag den 2. juni kl. 10 indsættes Nora som præst i kirken.

Vi ønsker hende al godt fremover.