Familiegudstjeneste

Kom til gudstjeneste i børne- og familiehøjde, hvor vi er samlet om forskellige begivenheder i kirken på lidt mere børnevenlige måder, end vi plejer. Vi vil gerne være en relevant kirke for hele familien og tilbyde alle, store som små at komme i kirken. Vores børnekor og spirekor synger til gudstjenesten.

Familiegudstjenesterne er på torsdage fra kl. 17-19 med efterfølgende fællesspisning. 4 gange om året, holder vi familiegudstjeneste om søndagen kl. 10:30 med efterfølgende frokost. Tilmelding er nødvendig og du kan tilmelde dig ved at klikke på familiegudstjenesten i kalenderen. Tilmeldingen vil være aktiv et par uger før gudstjenesten. Det er gratis at deltage og alle kan være med.

Bemærk at sidste frist for tilmelding til spisning er mandagen før gudstjenesten.

Datoer for kommende familiegudstjenester:

Torsdag d. 25. januar, søndag d. 11. februar (fastelavn), søndag d. 24, marts (palmesøndag), torsdag d. 18. april, torsdag d. 23. maj, torsdag d. 13. juni 2024

Børne- og ungearrangementer